FAQ

1. Jak wygląda wizyta merchandisera?

Merchandiser może być automatycznie zapraszany do złożenia wizyty w punkcie sprzedaży poprzez SMS/email. Podczas wizyty jest prowadzony automatycznie przez poszczególne etapy wg. intuicyjnego schematu, co umożliwia wykonanie zadania nieprzeszkolonej osobie.

2. Skąd handlowiec wie, że ma odwiedzić punkt sprzedaży?

Handlowiec może samodzielnie sprawdzać poziom zapasu produktu na danym urządzeniu pomiarowym przy użyciu aplikacji Navigator View, dodatkowo może dowolnie konfigurować powiadomienia wysyłane przez SMS lub email. Działa to na zasadzie wyboru zdarzenia wywołującego alarm (na przykład spadek zapasu dowolnego produktu poniżej 20%), alarm wysyłany jest w formie powiadomienia do określonych osób.

3. Jak wygląda szkolenie merchandiserów z użytkowania systemu Perfect Data?

System Perfect Data jest bardzo przyjazny użytkownikowi, korzystanie z systemu jest intuicyjne i nie wymaga specjalnego szkolenia. Wystarczy zainstalować aplikację Navigator Merchandiser, w której użytkownik przechodzi stałą sekwencję kroków wymaganą do wykonania procedury załadunku, każdy krok jest jasno komunikowany w aplikacji Navigator Merchandiser.

4. Jakie są możliwości dostępu do danych?

W tym momencie istnieją 3 drogi dostępu
a) Najczęściej potrzebne informacje są dostępne całą dobę i odświeżane co kilka sekund w aplikacji mobilnej Navigator View

b) Głównym narzędziem do analizy danych jest program Power BI firmy Microsoft. Przygotowaliśmy dużą liczbę dashboardów stworzonych z myślą o różnych działach korporacji, dodatkowo tworzymy narzędzia szyta na miarę na prośbę klientów

c) Klient jest właścicielem wszystkich zebranych danych, dlatego ma także dostęp do surowych danych tabelarycznych w formie pliku CSV.

5. W jaki sposób dokonywany jest pomiar na urządzeniach ?

Każde urządzenie pomiarowe Perfect Data, jest urządzeniem autonomicznym i działa na bazie opatentowanego rozwiązania Perfect Data funkcjonującego na zasadzie czujników wagi.

6. Jeśli pomiar jest dokonywany wagowo to jak rozróżniane są poszczególne warianty produktów, na przykład smaki ?

System Perfect Data działa w oparciu o mikrowagi, dzięki wykorzystaniu naszego systemu możemy rozróżnić niemal każdy wariant produktu nawet ze względu smak. Poziom dokładności pomiaru jest dostosowywany do badanych produktów by uzyskać najbardziej wiarygodne wyniki.

7. Na jakich platformach dostępne są Wasze aplikacje ?

Aplikacje mobilne są dostępne zarówno na iOS jak i na Androidzie. Aplikacja desktopowa jest przygotowana dla systemu MS Windows. Dostęp do Power Bi jest możliwy z dowolnego urządzenia poprzez stronę internetową.

8. Czy wszyscy użytkownicy systemu mają dostęp do całości danych ?

W ramach Systemu Perfect Data, każdy użytkownik ma określone role dostępu zgodnie z oczekiwaniami Klienta. Cały system jest zbudowany jako środowisko różnych aplikacji dedykowanych poszczególnym grupom użytkowników.

9. W jakiej sposób dostarczane są urządzenia ?

Montażem i uruchomieniem urządzenia pomiarowego w sklepie zajmujemy się my. Podobnie jeśli chodzi o serwis i późniejszy ewentualny  odbiór.

10. Ile kosztują Wasze urządzenia pomiarowe ?

Koszty korzystania z Systemu Perfect Data zależą od konfiguracji dedykowanego środowiska Klienta, wyboru funkcjonalności, rodzaju i ilości urządzeń, czasu trwania kontraktu, ilości użytkowników. Wszystkie te elementy są indywidualnie ustalane z Klientem.

11. Ile prądu pobierają Wasze urządzenia pomiarowe?

Urządzenie pomiarowe pobiera między 7 – 42 kWh miesięcznie. Wariant maksymalny zużycia energii jest na poziomie 42 kWh w przypadku kiedy urządzenie pomiarowe jest z oświetleniem LED i ekranem LCD 10 cali.

12. Co mam rozumieć przez “zdalne zarządzanie treściami marketingowymi” ?

Za pomocą aplikacji desktopowej można zmieniać filmy wyświetlane na ekranie LCD oraz kolor oświetlenia LED. Zmiany mogą być dokonywane on-line lub zgodnie z harmonogramem (określone godziny i dni tygodnia).

13. Czy Wasze urządzenia wymagają dostępu do WiFi?

Urządzenia są całkowicie niezależne. Komunikują się za pomocą wbudowanej karty SIM, transfer danych telemetrycznie. W miejscu montażu niezbędny jest jedynie dostęp do sieci elektrycznej.

14. Nie potrzebuję ekranu ani oświetlenia w urządzeniu pomiarowym, czy jest możliwość zamówienia urządzenia wyłącznie zbierającego dane?

Ekran LCD i oświetlenie LED jest opcjonalnym dodatkiem. Podstawą systemu Perfect Data jest układ pomiarowy.

15. Co jeśli po zamontowaniu urządzenia pomiarowego chcę zmienić ułożenie produktów lub zmienić same produkty?

Zmiany standardów ekspozycyjnych dokonuje się zdalnie przez aplikację desktopową, aplikacja jest przyjazna użytkownikowi i jest intuicyjna. Zmiana sposobu naliczania sprzedaży następuje, gdy wybrany stand odwiedzi merchandiser i postępując zgodnie z poleceniami w aplikacji ułoży produkty w nowy sposób.

16. Na jakiej zasadzie prognozowany jest czas, na który wystarczy produktów na półce?

Aktualnie parametr Forward Stock jest liczony na podstawie średniej sprzedaży z 7 ostatnich dni.

17. Czy można dokładać produkty nie mając aplikacji?

Tak, można dokładać produkt bez konieczności posiadania aplikacji, system rozpoznaje takie załadunki,  jedynie tracimy informacje o tym kto dokonał załadunku.

18. Czy można zaprojektować własne grafiki dla urządzenia pomiarowego?

Klient może nanieść własne grafiki na przygotowane przez nas siatki topera, footera, listw cenówek i boków standu. My zajmujemy się produkcją grafik oraz ich późniejszą podmianą na prośbę klienta.

19. Jakie są możliwości ułożenia półek?

Odległości między półkami są regulowane. Standardowo system obsługuje od 1 do 5 półek na urządzeniu pomiarowym.

20. Czy można wykonać wizytę merchandisingową, nie będąc fizycznie przy standzie, korzystając z archiwalnego zdjęcia?

Każdy doładunek jest analizowany przez system, jeśli nie zostało kompletnie nic dołożone to aplikacja prosi o potwierdzenie obecności poprzez poruszenie produktem na półce. Zdjęcia nie mogą być wybierane z galerii w telefonie, lecz wymuszają użycie aparatu.