Kim jesteśmy

Jak działa nasza firma

WSPÓLNIE GENERUJEMY

WARTOŚĆ DLA NASZYCH KLIENTÓW

Jesteśmy firmą rozumiejącą zasady funkcjonowania rynku w trzech podstawowych wymiarach:

  • Potrzeby konsumenta wraz z psychologicznymi aspektami podejmowania decyzji
  • Cele strategiczne i operacyjne dostawcy tych dóbr
  • Wymagania sieci handlowych i ich oczekiwaniami w stosunku do dostawcy i jego produktów eksponowanych i sprzedawanych w punkcie sprzedaży

Dostarczane przez nas rozwiązania technologiczne mają bezpośrednie przełożenie na te trzy wymiary rynku i wspierają wszystkich jego uczestników w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych, których celami nadrzędnymi są:

  • Satysfakcja konsumentów kupujących produkty
  • Budowanie wartości dodanej dla klientów sprzedających produkty
  • Efektywne zarządzanie zyskiem operacyjnym poprzez generowanie dodatkowego przychodu i optymalizację kosztów jego uzyskania

POZNAJ ZESPÓŁ

PERFECT DATA

NASZE KOMPETENCJE

  • Route-to-market (R2M)
  • Zarządzanie wzrostem przychodów
  • Optymalizacja kosztów działania
  • Poprawa poziomu satysfakcji klientów
  • Komercjalizacja produktów i usług
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Serwis inteligentnego sprzętu
Łukasz Miczek
Prezes Zarządu

17 lat doświadczeń menedżerskich w ramach działów komercyjnych, głównie sprzedaż i marketing, w takich międzynarodowych koncernach jak Heineken, Red Bull, Coca-Cola Hellenic oraz w Grupie Empik, POSM Factory. Liczne doświadczenia w tworzeniu, rozwoju i komercjalizacji spółek konceptów, między innymi POSM Factory i Perfect Data.

Krzysztof Grucela
Członek Zarządu

17 lat doświadczeń menedżerskich w ramach działów sprzedaży, marketingu, kontrolingu finansowego, audytu oraz działu operacyjnego koncernu Coca-Cola. Liczne doświadczenia komercjalizacyjne dla spółek developerskich, startupów oraz w działalności inwestycyjnej.

Jacek Marczak
Członek Zarządu

18 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i rozwojem komercyjnym firm z branży IT, budowlanej oraz obróbki plastycznej stali, w tym wieloletnie prowadzenie i optymalizacja pracy działów technicznych i produkcyjnych w grupie MAGO S.A. Propagator nowoczesnych systemów zarządzania opartych na metodyce eQRM oraz TOC.

Wojciech Pruś
Partner

Lider w FMCG z ponad 24-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym zarówno na rynku lokalnym jak i za granicą.  Będąc wieloletnim członkiem struktur zarządczych działu komercyjnego firmy Coca-Cola był odpowiedzialny za optymalizację procesów sprzedażowo – logistycznych, restrukturyzację organizacji handlowych, marketing, sprzedaż, CRM, RTM oraz wdrażanie nowych technologii wspomagających procesy handlowe.

Jacek Piotrowski
Partner

23-letnie doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym i strategicznym w obszarach sprzedaży, obsługi klienta, dystrybucji bezpośredniej, special events, zakupów, serwisu technicznego i optymalizacji procesów głównie w branżach FMCG (Coca-Cola, Tchibo) i farmaceutycznej (Sanofi).

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW UE

Przystąpiliśmy do projektu: „Intermodal, Multimodal, Electricity – internacjonalizacja produktów Klastra Logistyczno Transportowego Północ Południe” współfinansowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego. Celem projektu jest internacjonalizacja produktów uczestników Klastra Logistyczno Transportowego „Północ – Południe” oraz aktywizacja członków klastra na arenie międzynarodowej.

Planowane efekty: wprowadzenie na rynki zagraniczne szeregu produktów Klastra LTPP. Kluczowe wskaźniki rezultatów koncentrują się na zwiększeniu wartości sprzedaży eksportowej, zwiększeniu liczby kontraktów oraz wprowadzeniu nowych produktów na rynki zagraniczne.

Całkowita kwota dofinansowania projektu z UE: 2 446 060 PLN

Więcej szczegółów na stronie: http://www.klasterlogtrans.pl/?page_id=1446